Bittans änglahem

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Britt-Marie Wass - 30 maj 2012 20:12

Här kommer 2 vackra foton från vår trädgård  och det är att syrenerna blommar så vackert nu och 1 kort på vår jordkällare.


    


Jag förstår inte vad denna månad har tagit vägen då jag ser att det nästan är 1 månad sen jag skrev här i bloggen. Dagarna bara försvinner här, men så har jag också varit sjuk här. Då jag har problem med min IBS mage samt att jag  har problem med allergi just nu, med all pollen som är ute just nu samt att man blir så trött av denna allergi. Usch detta år är det ju massor av pollen.


Jag har nu skickat in ansökan för att få hel "sjukpension" och det skall ta ungefär 2 månader innan jag får beslutet så nu är det bara att vänta.


Vi har ännu inte fått sålt vårt hus och allt är så ovisst tycker jag och man vågar inte planera så mycket för sommaren. Så man får ta 1 dag i taget!


Imorgon är jag ledig då jag skall följa med mina föräldrar till sjukhuset och sen på em skall jag äntligen gå och klippa mitt hår som skall bli så skönt då det blivit så långt och är så tjockt.


Ha nu en bra kväll!

Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards