Bittans änglahem

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Britt-Marie Wass - 13 mars 2012 20:59

 

Här kommer ett foto på Forsythian som jag plockat in från vår trädgård.


Äntligen kommer några rader från mig och tänk att det är så länge sen jag skrev på min blogg. Vad tar tiden vägen! Den bara rusar ifrån mig just nu! Ja vad beror detta på! Jag vet för jag håller på och arbetstränar, sen har jag hjälpt lite min väninna som varit sjuk och så skall vi nu sälja vårt hus och flytta till en lägenhet.


Jag håller fortfarande på och arbetstränar och det går ganska bra tycker jag och skall nu fortsätta med detta denna månad ut därefter skall det utredas med en massa möten nu i slutet av denna månad och i april och sen får man se vad de kommer på om jag nu får hel sjukpension eller om jag kan arbeta med något. Ja det är bara att vänta och se men det är faktiskt en oro detta att vänta och se vad det blir av detta.


Äntligen har det blivit VÅR också. Härligt! Igår hade vi 14+ här så då satt jag ute och solade på vår altan. I vår trädgård blommar nu snödroppar och krokusar.


Ja det var några rader från mig och ha nu en riktig skön vår!

Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards