Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Migrän och längtar till våren.

Av Britt-Marie Wass - 5 februari 2012 15:25

Jag skall skriva några rader här om mitt möte i måndags som jag var så orolig för med FK och AF men det gick så bra och får nu vara kvar där jag är nu på mitt arbete denna månaden ut, därefter skall det utredas om jag orkar arbeta något eller om jag kan få hel sjukpension. Men det är mycket utredningar som skall göra innan dess. Ja jag har inte orkaat skriva tidigare här hur mitt möte gick då jag fick migrän efter detta och har liggat hela tisdagen och onsdagen. Men nu är jag äntligen lite bättre från huvudvärken.


Nu längtar jag till våren här för igår hade vi en kall dag här var 18 minusgrader och fortfarande ett tunt snötäcke men äntligen idag lite varmare 7 minusgrader just nu.


Såg Ni på Melodifestivalen igår? Jag tyckte det var en dålig kväll och inte några bra låtar. Men man får hoppas det blir lite bättre.


Häsningar från Bittan


 

 
 
Spirit

Spirit

6 februari 2012 10:22

Underbar blogg Bettan, kommer kika in fler ggr. //S

http://www.mosthaunted.bloggplatsen.se

 
Love

Love

6 februari 2012 10:53

Hejsan!
Du ska se att det ordnar sig till det bästa. Om du känner att du inte orkar jobba något så hoppas jag du får sjukpension men det är ett evigt kämpande för sina rättigheter.
Du fick nog migrän för att du oroat dig och spännt dig men skönt att det nu är över.
Inte visste jag att du fyllt år men grattar så här i efterskott.
Många fina presenter fick du och vackra blommor. Trevligt att se ett kort på dig ochså min vän.
Jag har varit dålig på att blogga och hälsa på. Mycket som gör att krafterna inte räcker till allt.
Vi har bestämt oss för att sälja och flytta till stan men det kommer nog att ta tid. Ska försöka få en 3:a i samma område som dotter. Hur går det för er och försäljningen och vart tänker ni ta vägen. Just nu när det är så kallt skulle jag vilja bo i ett varmare land men när våren kommer är allt så underbart i vårt land.
Skulle egentligen varit på anhörigträff i dag men orkar inte ta mig dit. Vissa dagar orkar jag knappt vara uppe för tröttheten och värken. Det spelar ingen roll om jag så sovit i 10 timmar det är kraftlös man är.
Solen skiner i dag och det gör allt lite lättare och för varje dag blir det ju ljusare.
Ska koka en kopp kaffe nu för att piggna till. Om du bodde närmre skulle jag bjuda in dig men nu skickar jag en hälsning och kram.

http://www.vindalou.bloggplatsen.se

 
Karin

Karin

13 februari 2012 22:59

Hoppas att allt ordnar sig till det bästa!
Fina presenter du fick, och jag säger grattis i efterskott!
Visst skulle det vara skönt med vår nu, lite värme och sol.
Kram Karin

http://pixelmojan.se

 
Ingen bild

Love

7 mars 2012 07:52

Vill bara titta in och hoppas allt är ok med dig.
Nu blommar snödropparna och våren är på gång.
Jag städar för fulla muggar för i morgon kommer fotografen.
Vaknade tyvärr med huvudvärk tidigt men Treo gjorde susen så
snart sätter jag igång.
Om du vill läsa mina skyddade inlägg så skicka ett mail så får du det.
love70p@gmail.com

Solen skiner så fint in genom sovrumsfönstret nu och i fågelträdet sitter småfåglarna och äter. Det blir en fin dag och jag önskar dig
det bästa i dag.
Kram från vännen i Vildfagre.

 
Ingen bild

Anna

9 mars 2012 15:30

Hejsan......
Jag har tänkt på dig och undrar hur du mår.
Nu kan man äntligen säga att våren är här. Men de senaste dagarna har det inte varit någon riktig värme, men den ska visst komma i nästa vecka.
Önskar dig en trevlig helg.
Kram från din brevvän Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards