Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Äntligen ny bakgrundsbild och ny änglabild.

Av Britt-Marie Wass - 29 januari 2012 16:18

Här kommer äntligen ett foto från min födelsedag då jag fyllde 62 år den 22 januari och här ser Ni dessa vackra 2 tulpanbuketter jag fick och en så vacker orkidée som heter juvelorkidee samt att jag också fick korsordslexikon, LOST DVD filmer och CD-skiva Så mycket bättre. Jag fick även ett jättehärligt duntäcke så nu behöver jag inte frysa längre samt att jag fick från 2 av mina brevvänner halsband, grattiskort och telefonsamtal.


Idag har vi varit på en shoppingtur till Skövde och tänk redan har de fått en massa vår o sommarkläder fast det fortfarande är vinter och man vill inte titta på dessa kläder redan. Jag köpte endast en tröja till mig i blått/rött randig.


Igår kväll var vi på revy här på våran vackra teater och det är en nyårsrevy med massa sketcher men även mycket sång och dans med endast amatörer. Det var en mycket bra kväll och man fick skratta en hel del. Trevligt!


Ja här är jag annars lite orolig här då vi skall ha på mitt arbete möte imorgon tillsammans med FK och AF och får se vad de säger om min arbetsträning där. Ni får hålla tummarna för mig!


Ha nu en bra fortsättning på söndagen!Kram Bittan

 

   
 
Ingen bild

Marie-Louise Grimlund

29 januari 2012 19:06

Hej Britt-Marie !
Då får jag gratta Dig i efterskott.
Härligt med tulpaner.Klipper man av den en bit varje dag och fyller på nytt kallt vatten, så kan de stå gott och väl i 14 dagar, inga blommor gillar att stå varmt heller.Jag brukar köpa gårdagens, med nedsatt pris,då får jag två buketter för samma pris som en.

Ha det så bra i fortsättningen.

Mi

 
Ingen bild

Anna

30 januari 2012 17:24

Hej Britt-Marie!

Visst är det fint med tulpaner. Jag tycker själv jättemycket om dessa blommor.
Jag håller med dig om att det är lite väl tidigt att köpa nya vår- och sommarkläder som redan nu finns i affärerna.
Håller tummarna att det går bra för dig med mötet du ska ha med fk och af.
Hoppas att du är bättre i din handled.

Kramar Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards