Bittans änglahem

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Äntligen några rader från min sjukstuga

Av Britt-Marie Wass - 15 december 2011 19:27


Jag har inte orkat skriva något på min blogg tidigare då jag ramlade den 29 nov. och har fått en fraktur i min handled men försöker nu skriva några rader här ifall Ni undrar varför jag inte skrivit tidigare på min blogg. Jag har fortfarande väldig mycket värk här och är nu sjukskriven till den 2 januari.


Om inte detta räckte så förra måndagen blev min man också sjuk här Han hade verkligen tur som inte blev svårt skadat då han ramlade på en isfläck och slog i huvudet blev inte ens hjärnskakning, men han fick svår värk i sin höger tumme men som tur inte bruten. Han äär nu mycket bättre och skall börja arbeta på måndag igen.


Ja denna julen blir inte rolig för oss då jag inte orkar göra så mycket men det får bli som den blir. Nu har jag nästan köpt färdigt med julklappar skall köpa de sista nu i helgen. Men baka orkar jag inte göra och det får bli lätt mat och som tur finns det ju mycket halvfabrikat att köpa.


Ha nu en skön fortsättning på torsdagkvällen!


  Kram Bittan 

   
 
Karin

Karin

20 december 2011 23:52

Vilken otur vännen!
Men du, det blir jul ialla fall, även om man inte hinner/kan göra en massa saker!
En riktig GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

 
Ingen bild

Love

22 december 2011 11:29

Kära vännen vad ni råkat ut för men du ska se att det blir en mysig jul ändå. Här är det samma sak orkar inte så mycket och Leifs sjukdom tar mycket av min kraft psykiskt sen sjukdommen som både du och jag har är förlamande ibland.
Våran dotter kommer på julafton sen får vi ha lilla julafton med klappar och barnbarn på tisdag då alla är samlade.
Ingen julmat då utan det blir taccos lätt o bekvämt.
Jag hoppas värken har släppt och kom ihåg att vara rädd om dig så höres vi när du mår bättre.
En stor kram och jag önskar er en GOD JUL.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Marie Wass - 16 februari 2021 15:16

  I söndagss var det ALLA HJÄRTANS DAG så därför kommer ett hjärta till Er som läser min blogg tyvärr är jag så dålig på att skriva här nu då jag istället skriver och lägger ut bilder på Instagram och dit är Ni alla välkomna sök på mitt namn.   ...

Av Britt-Marie Wass - 8 januari 2021 11:20

  En bild från julafton med mig och min man Johnny.   Äntligen några rader från mig och skriver endast några rader nu för det bara krånglar för mig idag. Just nu håller vi på och tar bort alla julsaker här och har kvar julgardinerna i köket oc...

Av Britt-Marie Wass - 23 december 2020 14:53

  En bild på några av mina gamla tomtar jag har av alla mina 100 tomtar. GOD JUL ALLA BLOGGVÄNNER! Ja nu är det jul igen fast det kan man inte tro här i Mariestad då det är gröna gräsmattor och flera plusgrader och jag tycker man inte får någ...

Av Britt-Marie Wass - 3 december 2020 14:58

    En vacker dikt av  Märta P. från Allers tidning.   Sinnets advent   Allting tystnar alllting vilar när vi åter hälsar dig Advent. I mitt hjärta bor en önskan då vårt första ljus vi nyss tänt. Önskan om kärlek och trö...

Av Britt-Marie Wass - 20 september 2020 14:31

    Nu är det nästan höst tycker jag och därför börjar jag skriva denna vackra dikt.   Septemberluft och septemberdag, du samlat all sommarens fröjd dess skönhet, dess färgprakt och solskensglans. Hos dig nått sin strålande höjd, de...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards