Bittans änglahem

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Britt-Marie Wass - 19 september 2011 20:27

 

Här kommer en vacker höstbukett till alla som skriver så gulliga rader i min blogg och som tänker på mig! Tusen tack för att Ni finns!


Ja det gick så bra när jag var hos kuratorn i fredags och hon var så lätt att prata med så vi kommer få bra kontakt med varandra. Så skönt! Ja vi satt och pratade i nästan i 1 timme så sen var jag helt slut. Vi skall nu träffas om 2 veckor igen och det ser jag verkligen fram emot, även om det är jobbigt.

Jag var ju så himla nervös så sen på lördagen fick jag naturligtvis MIGRÄN så jag låg sen nästan hela lördagen.


Här har jag varit hemma från arbetsträningen några dagar då jag inte orkat och idag har jag bara tagit det lugnt här hemma och löst korsord, hört mycket på radion, tagit hand om mina krukväxter och på fm. såg jag på TV:e programmet "Efter tio" som började nu igen efter sommarupphåll. Det tycker jag är ett ganska bra program, är bara lite tråkigt att det går på fm. då jag inte annars är hemma. Vet någon om det finns repris på detta program?


Ha nu en skön fortsättning på måndagkvällen och även God Natt så småningom. Visst är det en gullig ängel! Kram Bittan


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards