Bittans änglahem

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Britt-Marie Wass - 7 augusti 2011 18:16

 

Här kommer några foton från vår semester i Dalarna i förra veckan.


Här ser Ni stugan vi hyrde uppe i Säfsen som ligger i Dalarna. Titta gärna in på deras hemsida som är http://www.safsen.se


  En dag var vi till dalahästtillverkningen i Nusnäs som ligger lite utanför Mora.


  

På fredag eftermiddag var vi på biltävling Folkrace i Säfsen och såg massor av bilar.


Ja vi hade en trevlig semestervecka uppe i Dalarna och vädret var bra växlande väder och varmt särskilt de sista dagarna 25-27+ annars var det 20+. Det var nästan för varmt att gå på skogspromenader men vi gick några promenader. Tyvärr så har min man problem med sina ben så han kan inte gå så långa promenader och är jobbigt för honom då det är så mycket backar där i Säfsen. Tyvärr så fick jag problem med min rygg och som nog berodde på deras hårda sängar då jag är så känslig i mina muskler och jag längtade hem till mina sköna säng där jag har en Tempurmadrass. Ja det är som ordspråket säger BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!


Sista veckan här har vi mest varit hemma och från i torsdags tills idag har våra barnbarn Daniel o Sebastian varit här hos oss då deras mamma varit på semester. Vi var en dag tillsammans med dem på en biltur till Kinnekulle till Falkängen och så ville de åka till Skara till Julahuset så det var vi också. Sen har de varit med kompisar också som bor här och så har Daniel varit med sin tjej. Nu har de åkt hem så nu blir det tyst här i huset igen. Nu i morgon skall vi börja arbeta igen efter 4 veckor semester och allt blir som vanligt igen som jag nog tycker är ganska skönt även om det är skönt med semester.


Ha nu en skön fortsättning på söndagkvällen! Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards