Bittans änglahem

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Britt-Marie Wass - 8 maj 2011 10:55

 

Här ser Ni mina vackra goebl änglar som jag har och fotot längst upp på min blogg är också dessa goebl änglar. Är de inte vackra?


Ja nu skall jag äntligen ta och skriva några rader här och tyvärr så har jag inte orkat tidigare då jag fortfarande har sådana problem med min värk i axlarna och då orkar jag inte sitta vid datan någonting. Ibland blir jag så himla trött på denna värk och just nu är de så envist och vill inte bli något bättre. Jag ringde till sjukgymnastiken här i förra veckan men fick inte någon tid förrän i slutet av maj månad. Men jag håller fortfarande på och arbetstränar mina 2 timmar varje dag och det går väl så där tycker jag. Nu skall Arbetsförmedlingen/Försäkringskassan komma på arbetsplatsmöte nästa måndag och får se vad de säger då. Jag vill ju gärna fortsätta arbetsträna där då jag trivs så bra med mina arbetskamrater och är så roligt att få komma hemifrån dessa 2 timmar. Men ibland vet jag inte om det är värt detta då man får ligga nästan hela tiden i sängen när man kommer hem och jag orkar endast göra det nödvändigaste här hemma i hushåller som att laga mat, tvätta, diska och plocka lite i ordning.


Vad är detta för liv?


Idag har vi strålande solsken här och det är som sommar ute nu och just nu håller min man på och klipper gräset här och då får jag stanna inne då jag är allergisk. Men så vackert det är ute nu med all denna grönska och det blommar så vackert ute nu med bl.a. pingstliljor här så här kommer ett foto på dessa och avslutar detta lilla blogginlägg nu.


Ha nu en skön vecka! Kram Bittan!


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards