Bittans änglahem

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Britt-Marie Wass - 13 februari 2011 17:44

  

Denna vackra orkideé fick jag i födelsedagspresenten i januari och just nu har denna lite ovanliga orkideé börjat blomma. Denna orkideé heter juvelorkideé.


Jag måste berätta att jag nu var vunnit ett pris på Anita blogg och det var en film som heter "Tjuven på Kgale Hill" som kom med posten nu i fredags. Tänk nu är det 2:a gången jag vinner pris på en bloggsida förra gången var det ju ett halsband jag vann. Man blir så glad när man vinner och det behövs verkligen i denna vinter.


Här är jag lite orolig för imorgon skall jag börja arbetsträna och det är i en affär och jag börjar arbeta 2 timmar varje dag. Vi får hoppas det går bra och att jag orkar med detta. Nu får Ni hålla tummarna för mig imorgon. Skriver lite mera om det i veckan som kommer när jag arbetat några dagar.


Igår var vi på födelsedagskalas här då min moster fyllde 74 år och hon bjöd oss på middag och det var en god fläskfilégryta, potatis, sallad och bröd o goda ostar och till efterrätt äpplekaka med vanlijsås - så gott. Ja senare på em. fick vi även fika och en god prinsesstårta också så gott. 


Ja sen på kvällen såg vi på Melodifestivalen från Göteborg och jag tycker det var bra att Sanna Nielsen och Brolle gick vidare, annars var det ett dåligt program tycker jag.


Nu får Ni ha en skön söndagkväll och här skall vi snart spela bingolotto och se om man kan vinna något.


   Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards