Bittans änglahem

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Britt-Marie Wass - 7 februari 2011 19:22

  


Här kommer ett foto på när jag håller på och stickar på min kudde i ett härligt blått pälsgarn och som snart nu är färdig, är nu endast några varv kvar och sen kan jag sy ihop den och lägga i en kudde i den. Ja sen har jag lite garn kvar av detta garn då jag köpte 4 nystan och skall se vad jag kan hitta på att sticka endast 1 garnnystan av.


Har Ni något tips på vad man kan sticka av 1 nystan pälsgarn så hör gärna av Er med en kommentar här på min blogg.


Ja här går jag och funderar på vad jag skall börja arbetsträna och måste snart bestämma mig i veckan. Jag skriver senare vad det blir för något arbete.


Ja här håller vi också på och funderar vad vi skall bo senare i år för nu har vi äntligen bestämt oss att vi skall sälja huset nu och skall bli till försäljning nu i vår så nu blir det att förbereda lite för flytten. Så i förra veckan gick jag igenom hela linneskåpet och så i 1 garderob och blev faktiskt en hel del att slänga. Jag förstår inte varför man skall spara en del kläder i många år som bara hänger och hänger i garderoben och som man aldrig använder, men man tycker det är synd att slänga en del kläder när de är hela. Ja det blir jobbigt detta att flytta för nu har vi bott här i huset i 18 år och har även saker i en stor vind och även i källaren samt garaget. Det värsta är ju att jag får sån himla värk i mina armar,axlar och handleder så det får endast bli så lite i taget så det är därför jag har börjat nu.


Nu skall jag snart se på TV:e programmet Annorlunda familj som jag tycker är ett trevligt TV:e program och min man är och spelar korpmatch nu i bowling och kommer hem lagom till detta program och så får det bli kaffe/the o smörgås.


Ha nu en bra fortsättning på måndagkvällen och en trevlig vecka!

  Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards