Bittans änglahem

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Britt-Marie Wass - 2 januari 2011 19:47

  


Usch här börjar jag bli nervös här inför morgondagen då jag skall till Vårdcentralen och träffa en distriktsläkare för första gången på grund av att min sjukskrivning går ut nu den 9 jan. Jag får tyvärr inte länge gå till min Företagshälsovård där jag hade en så bra kvinnlig läkare på grund av att jag inte längre har arbete kvar. Men Företagshälsovården har lovat att de skall skicka över kopior på journalerna så det hoppas jag verkligen de nu har fått imorgon. Jag hoppas nu att jag får en bra läkare och Ni får hålla tummarna för mig nu.


Idag har vi haft en skön mest hemmadag här men har även varit och tittat lite på rean hos Mio här istan, vi skulle inte köpa något men jag tycker det är roligt att gå runt och kolla lite bland alla möbler.


Nu skall jag snart se på TV:n och imorgon börjar min man arbeta igen efter att ha varit ledig nu i 11 dagar och skall bli skönt tycker jag att allt är som vanligt igen. Nu är det bara trettonhelgen kvar och sen är allt som vanligt igen och jag börjar bli orolig också även för att Arbetsförmedligen skall ringa eller meddela mig om när jag skall börja arbetsträna.


Ha nu en bra fortsättning på söndagkvällen!


      Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards