Bittans änglahem

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Britt-Marie Wass - 6 december 2010 20:25

  


När andra ljuset brinner
vi juleklappar syr
och mamma bakar kakor
och har ett fasligt styr.


Idag har min man haft 1 semesterdag då han var hos läkaren men var egentligt 1 semesterdag då vi även skulle handla julklappar och nu har vi nästan köpt färdigt julklappar och blev även några födelsedagspresenter då vårt barnbarn fyller 18 år den 11 december men som vi skall fira imorgon. Det är besvärligt när man både skall köpa julklappar och födelsedagspresenter i december månad och det är inte lätt att köpa presenter o julklappar till pojkar i denna ålder.


Äntligen har det varit lite mildare väder nu några dagar men nu verkar det bli kallare igen och idag har det åter snöat här och jag har haft det ganska tufft här den sista tiden med mycket värk här och förstår inte jag får sådan värk i mina handleder, händer och i mina knän och så fort jag kommer ut i kylan blir det bara värre så helst vill jag bara vara inne i värmen.


Här får Ni se ettt underbart foto tycker jag som jag tog i förra veckan den 2/12 när vi hade så vackert rimfrost här.

  


Ha nu en bra måndagkväll!

Kram Bittan




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards