Bittans änglahem

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Britt-Marie Wass - 30 augusti 2010 19:39

  

En underbar ängel!


  

Och här kommer en till ängelbild!


  

En liten blinkande gullig ängel!


Ja här ser Ni några vackra änglar som jag hittat på hemsidan som står under mitt inlägg om "Ny bakgrundsbild med änglar".


Ja nu har det gått ett tag sen jag skrev här, dagarna bara går och jag var nu på återbesök hos min läkare förra måndagen och är nu fortfarande sjukskriven till den 9 januari. Jag fick även en kortisonspruta i armbågen som hjälpte bra och har nu därför haft lite uppehåll med datan. Jag har haft besvär med eksem nu sen i juli månad på mina underarmar och använt kortisonsalva som man köper på Apoteket som hjälpt dåligt. Men nu har jag fått en starkare salva av min läkare så nu hoppas jag att detta hjälper så jag inte behöver gå till någon hudläkare.  Ja nu börjar jag bli trött på alla sjukdomar som man får. Tänk om man kunde vakna en dag och inte ha någon värk någonstans men det blir väl aldrig när man har kronisk värk. Det är bara att gilla läget fast det är svårt en del dagar.


Nu skall jag se på TV:n snart och se på Fångarna på fortet som är väl så där bra tycker jag och efteråt på TimeOut som jag tycker är toppenbra.


Ha nu en bra fortsättning på veckan!


Bittan




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards