Bittans änglahem

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Britt-Marie Wass - 25 juli 2010 21:37

Äntligen har regnet kommit till oss och idag har det regnat här hela dagen och är endast 13+. Men man tröttnar verkligen fort på regn särskilt när det regnar hela dagen och man har inte lust att gå ut i detta väder. Ja vädret kan aldrig vara lagom antingen för mycket SOL eller för mycket REGN.


Idag kom mina föräldrar hit på em.fika och vi satt och spelade kort som alltid är roligt och vi har så trevligt tillsammans med mina föräldrar.


Ja denna vecka som gått som var min mans 2:a semestervecka har vi bland annat varit en eftermiddag och åkt en liten bilrunda vid Göta Kanal, varit till vår gästhamn och tittat på alla vackra båtar som ligger där. Sen var jag i tisdags och min väninna Berit till Falkängen vid Kinnekulle endast ca 3-4 mil härifrån. På Falkängen har de en hantverksby som är består av en gata och vid den ligger det massa hus som tidigare varit arbetsbostäder för cementarbetare. I dessa hus så säljer de en massa olika hantverksaker som bl.a smycken, keramik, träsaker. Jag köpte till mig en liten vacker keramik igelkott och en liten keramik katt som var i en sko. Ja sen fikade vi innan vi åkte hemåt.


Se gärna deras hemsida som också har vackra foton därifrån:http://falkangen.se

Ha nu en skön fortsättning på söndagkvällen och en skön vecka!

Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards