Bittans änglahem

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Britt-Marie Wass - 15 juli 2010 19:46

Jag hoppas Ni alla har en skön sommar!


Just nu har min man semester som han började i måndags och vi tar mest dagen som den kommer. Jag går ju fortfarande sjukskriven här för min fibromyalgi och aldrig blir Försäkringskassan färdig med min utredning om hel sjukpension.


Denna vecka har vi vårt äldsta barnbarn Daniel 17 år här men mest är han tillsammans med sina kompisar som bor här runt om i vårt villaområde.


Min man han målar och målar mest just nu har han skrapat vår ytterdörr som skall målas och därefter också trappan. Ja sen hjälper han våra goda vänner med att måla om deras hus som snart är färdigt.


Jag har inte orkat göra så mycket denna vecka då det varit så varmt här så jag sitter mest i skuggan och löser ibland några korsord.


Jag avslutar detta lilla blogg med en vacker bild tagen vid Göta Kanal vid Hajstorp som ligger några mil från vår stad Mariestad.


  


Ha nu en skön sommar!

Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards