Bittans änglahem

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Britt-Marie Wass - 30 juni 2010 19:26

  Ja nu är det sista dagen i juni månad och vad tar tiden vägen undrar man. Tiden är verkligen en intressant tanke och man undrar varför ibland tycker man tiden går så fort och en del dagar går det så sakta och man bara titta på klockan. Ja sånt är livet! Ibland upp och ibland ner och är även så med tiden tycker jag.


Ja nu äntligen är det nästan färdigt här med renoveringen och nu är det bara några småsaker som snickaren skall göra och man får se när han kommer och skall bli så skönt att vänta på hantverkarna sen när allt blir färdigt.

I badrummet är det helt färdigt och det är i min älsklingsfärg BLÅTT! Så idag har jag nu köpt en ny vacker runt blå badrumsmatta.

Det är också helt färdigt i vår lilla hall och allt blev så bra där.

Nu är det bara några småsaker kvar i köket och det är en list i köket samt under diskbänken skall det bli nytt golv där.

Ja nu har vi också under helgen städat och allt är som vanligt igen. Så skönt att detta är över.

Men nu funderar vi på här och försöka sälja vårt hus nu när det blivit renoverat och jag vill flytta in till stan till en lägenhet. Vi bor lite utanför Mariestad cirka 6 km. Ja det tål verkligen att tänka över detta ordentligt.

Ha nu en skön fortsättning på onsdagkvällen!

  Soliga hälsning från Bittan


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards