Bittans änglahem

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Britt-Marie Wass - 22 juni 2010 21:27

Äntligen kommer en bakgrundsbild på änglar som jag hittat på sidan: http://bigoo.ws/Backgrounds/.

Tack för hjälpen med att jag klarade av att lägga in denna från Pisan som har bloggen: http://pisansblogg.bloggplatsen.se


Nu har vi äntligen fått vatten inne som blev klart igår och jag är så glad för detta. Nu är det endast några småsaker kvar som hantverkarna skall göra klart innan allt blir färdigt här efter vattenläckan. Skönt! Så nu kan man börja städa här och får ta lite då och då och får hjälp av min man då jag inte orkar göra så mycket själv på grund av min värk, då jag har fibromyalgi. Det skall bli så skönt när allt blir klart och man behöver inte några hantverkare som kommer och går och man aldrig vet när de kommer.


Ha nu en bra fortsättning på tisdagkvällen och i veckan om jag inte skriver något och önskar alla också en TREVLIG MIDSOMMAR.

  

Kram Bittan



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards