Bittans änglahem

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Britt-Marie Wass - 17 april 2010 14:14

 

  

 

Vitsippor i vår trädgård.

 

Ja nu kommer alla vårblommorna i full fart här och nu blommar även i vår trädgård vitsippor som är vackra vårblommor tycker jag.

 

Idag har vi en ganska lugn lördag här. Vi har våra barnbarn här denna helgen då deras mamma arbetar. Idag har vi veckohandlat på förmiddagen, ätit lunch makaroner och köttfärsås och så har jag precis lagt in en tvättmaskin med min mans arbetskläder som snart är klara för att hänga ut och sen skall vi se på ishockey som börjar nu kl 16.00 och se vilka som vinner denna match. Jag hoppas HV vinner mot Djurgården.

 

Jag tänker på alla i dag som det nu är kaos när all flygtrafik är inställt på grund av vulkanmolnet i Island. Tänk vad detta kan ställa till för hela Europa. Ja det är verkligen tur att man inte är ute på resa och måste ta flyget hem för nu vet man ju inte när man kan flyga igen.

 

Ha nu en skön lördag!

Britt-Marie

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards