Bittans änglahem

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Britt-Marie Wass - 1 april 2010 14:26

  


Jag vill önska Er alla en trevlig och GLAD PÅSK!


Detta påskkort har jag fått av en av mina brevvänner som har broderat detta vackra kort som jag nu tagit ett foto på som jag tycker är så vackert.


Här skall vi ta en lugn och skön påskhelg och vara tillsammans med familjen. Men en dag kanske vi åker till Jönköping där de har en stor bilutställning som vi ibland brukar åka på.


Idag har vi haft regn här på fm. och nu på em är det härligt SOL och 10+ härligt och äntligen börjar snön försvinna finns nu endast några snöhögar kvar här och var.


Ja nu väntar jag på att min man skall komma hem så vi kan åka och handla lite påskmat här och är väl säkert mycket folk nu i påsktiderna då folk alltid brukar handla så mycket mat och påsk är ju matens tid sägs det. Men jag tycker vi inte köper mera mat än vanligt till helgen.


Ha en trevlig påskhelg! Kram Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards