Bittans änglahem

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Britt-Marie Wass - 7 mars 2010 15:59


  

Ett foto på 2 av mina änglar. Jag samlar på änglar och har ca 100st änglar i min samling.


Denna helgen är det mest sport att se på TV:n särskilt denna söndag. Vi har sett på Vasaloppet hela förmiddagen och efter middagen blev det åter sport och då tennis som fortfarande håller på, men nu tar jag en liten paus från detta för det blir en lång match tror jag och hoppas naturligtvis att Sverige vinner över Argentina. Just nu står det i matcher mellan Sverige och Argentina och det är nu 2-2 i matcher. Efter att vi tittat på tennismatchen om den hinner bli färdigspelad så skall vi ikväll också spela bingolotto och hoppas att man kan vinna någonting.


Denna helg har vi haft våra 2 barnbarn här Daniel 17 år och Sebastian 15 år och de är ju så stora nu så de spelar mest TV:e spel och så är de ute på internet på sidan youtube och Sebastian lyssnar på musik där. Daniel han spelar TV:e spel med sina kompisar här. Men vi har faktiskt även spelat lite kort emellanåt så det inte blir för mycket TV:e spel och data.


Tänk vilken utveckling det har blivit med både TV:e program, TV:e spel och data mot när jag var ung. Tänk då fanns det endast 2 kanalar med TV:e program och man hörde mycket på radion samt att jag läste väldigt mycket böcker och har alltid tyckt mycket om också att skriva brev.


Vad gjorde Ni när Ni var unga som läser detta? Skriv gärna en kommentar och berätta!


Ha nu en skön fortsättning på söndagen!


Kram från Bittan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards